Brochures

Innovatie Krimp

Veel zorgbestuurders staan voor een nieuwe uitdaging. In plaats van het besturen van groei moet nu leiding gegeven worden aan een proces van krimp en afstoten van bedrijfsonderdelen. Dat vraagt een andere manier van denken en handelen en het heroverwegen van de leidende organisatieprincipes.

Lees verder

Zorg voor Zakelijkheid

Waaraan moet een goede bedrijfsvoering van zorgdiensten voldoen? De kwaliteit, waarbij professionele standaarden en de wensen van de klant in evenwicht zijn, staat voorop. Maar de diensten moeten ook geleverd worden binnen de gecontracteerde zakelijke condities. In dit overzicht staan de belangrijkste aandachtspunten.

Lees verder

Declareert uw organisatie wat mag en moet?

Worden de beleidsregels van de NZa voor de WLZ in uw organisatie goed toegepast? Is er een kans dat uw organisatie sommige zaken onterecht declareert zonder zich daarvan bewust te zijn? Met het risico van
fraude beschuldigd te worden? Of heeft u de indruk dat uw organisatie geld laat liggen, waar u recht op hebt? C3 onderzoekt het voor u.

Lees verder

Meer weten over de visie, diensten, werkwijze of mensen van C3?