Bloggers CategorieënAlle berichten Algemeen Consultancy Curiosa Eerstelijnszorg Gehandicaptenzorg Gezondheidszorg GGZ Governance ICT, digitalisering & E-health Innovatie Interim-management & -bestuur Kwaliteit & Veiligheid Leiderschap Leren & ontwikkelen Maatschappelijke ontwikkelingen Marketing Observaties Ondernemen Onderzoek Openbaar bestuur & Overheid Organisatiestructuur & -cultuur Patiënt, cliënt, verzekerde & consument Professionals Samenwerking, concerns & fusies Strategie Technologische ontwikkelingen Verandermanagement Visie, reflectie & opinie VVT Waarden & normen; Ethiek Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening Ziekenhuiszorg Zorg, industrie & leveranciers Zorgstelsel Zorgverzekeraars Wat klanten van hun adviseur waarderen (en juist niet) 25 mei 2009 Lees verder Organisatieadviseurs en reflecterend vermogen: wanneer reflecteren? 16 mei 2009 Lees verder De CVA zorgketen voorbij 26 april 2009 Lees verder Wat cliënten met een beroerte en hun naasten belangrijk vinden 4 april 2009 Lees verder De keten van zorg voor een cliënt met een beroerte 25 maart 2009 Lees verder Het organiseren van zorg voor de cliënt met een beroerte 14 maart 2009 Lees verder De nieuwe richtlijn beroerte is (bijna) uit 12 maart 2009 Lees verder Omgaan met weerstand bij verschil in tempo en beleving 5 maart 2009 Lees verder Omgaan met weerstand bij verschil in overtuiging 26 februari 2009 Lees verder Omgaan met weerstand bij belangen en posities 20 februari 2009 Lees verder Omgaan met weerstand: het gevecht voor de goede zaak 9 februari 2009 Lees verder Omgaan met weerstand: slechte ervaringen in het verleden 9 februari 2009 Lees verder « Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 15 Volgende » Meer weten over de visie, diensten, werkwijze of mensen van C3? C3 adviseurs en managers Kromme Nieuwegracht 13 3512 HC Utrecht T: 06-835 83 444 E: c3@c3am.nl