Bloggers CategorieënAlle berichten Algemeen Consultancy Curiosa Eerstelijnszorg Gehandicaptenzorg Gezondheidszorg GGZ Governance ICT, digitalisering & E-health Innovatie Interim-management & -bestuur Kwaliteit & Veiligheid Leiderschap Leren & ontwikkelen Maatschappelijke ontwikkelingen Marketing Observaties Ondernemen Onderzoek Openbaar bestuur & Overheid Organisatiestructuur & -cultuur Patiënt, cliënt, verzekerde & consument Professionals Samenwerking, concerns & fusies Strategie Technologische ontwikkelingen Verandermanagement Visie, reflectie & opinie VVT Waarden & normen; Ethiek Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening Ziekenhuiszorg Zorg, industrie & leveranciers Zorgstelsel Zorgverzekeraars Als organisaties ophouden te bestaan…….hoe omgaan met organizational death? 4 september 2007 Lees verder Met hartelijke groet vanaf de Academy of Management in Philadelphia 6 augustus 2007 Lees verder Wat kan er fout gaan in management consultancy? 28 juli 2007 Lees verder Mogen management consultants fouten maken? 23 juli 2007 Lees verder Medische fouten verminderen: waar begin je? 16 juli 2007 Lees verder Wie is verantwoordelijk voor medische fouten? 9 juli 2007 Lees verder Competenties van organisatieadviseurs 25 juni 2007 Lees verder Management consulting paradox: positieve klanten en negatieve publieke opinie 16 juni 2007 Lees verder Samenwerking tussen klanten en consultants: waarom willen klanten consultants? 5 juni 2007 Lees verder Garantie’ de oplossing voor het verminderen van medische fouten? 22 mei 2007 Lees verder Is straffen bij het maken van fouten dé oplossing? 16 mei 2007 Lees verder Stagnerende veranderprocessen: hoe houd je de vaart erin? 19 april 2007 Lees verder « Vorige 1 … 12 13 14 15 Volgende » Meer weten over de visie, diensten, werkwijze of mensen van C3? C3 adviseurs en managers Kromme Nieuwegracht 13 3512 HC Utrecht T: 06-835 83 444 E: c3@c3am.nl